Vragen / antwoorden

MIJN ACCOUNT

Hoe kan ik me inschrijven of uitschrijven voor de nieuwsbrief van Maison 123 ?

Wilt u op de hoogte blijven van onze nieuwe collecties en de laatste trends van Maison 123? U hoeft alleen maar uw e-mailadres in te voeren in het daarvoor bestemde veld en op de knop 'Ik schrijf me in voor de nieuwsbrief' onderaan het startscherm te klikken. Om alle informatie over onze nieuwe collecties en de laatste trends van Maison 123 te krijgen, gaat u naar de ruimte 'Mijn account', onder de sectie 'Mijn abonnementen', en vinkt u aan: het vakje 'per e-mail' als u de nieuwsbrief per e-mail wilt ontvangen, of het vakje 'per SMS' als u de nieuwsbrief per SMS wilt ontvangen.

Als u zich wilt uitschrijven voor de nieuwsbrief, klik dan op de afmeldlink onderaan de ontvangen nieuwsbrief. U kunt ook een verzoek indienen bij onze Klantenservice via de sectie 'Contacteer ons'. Zij zullen uw verzoek zo snel mogelijk verwerken.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u rechts bovenaan uw scherm op 'Mijn account' en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Voer uw e-mailadres in zodat u via e-mail meteen een link ontvangt om uw nieuwe wachtwoord te kiezen.

 

Hoe maak ik mijn account aan?

U kunt uw account als volgt aanmaken:

  • ga naar het menu 'Mijn account', rechts bovenaan uw scherm;
  • klik vervolgens op 'Nieuwe klant? Maak uw account aan';
  • geef vervolgens uw burgerlijke staat, e-mailadres en persoonlijke gegevens in en kies een wachtwoord;
  • u ontvangt een e-mailbevestiging waarin uw wachtwoord opnieuw vermeld wordt.

Houd uw wachtwoord goed bij omdat u het nodig hebt om u de volgende keer aan te melden.

 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door u aan te melden op uw account. In de rubriek 'Mijn persoonlijke gegevens' geeft u de nieuwe gegevens in en klikt u vervolgens op 'Updaten'.
U kunt uw lever- en facturatieadres meteen wijzigen in de rubriek 'Mijn adresboek'.

 

MIJN BESTELLING

Hoe kan ik mijn voordeelcode gebruiken?

Om gebruik te maken van uw lopende aanbieding, ga naar uw winkelwagen en voer de promotiecode in het veld PROMOTIECODE in. U kunt de promotiecodes die overeenkomen met uw loyaliteitsaanbiedingen vinden in de sectie 'Mijn account', vervolgens in 'mijn loyaliteitspot'.

Het stapelen van kortingen is beperkt tot 3 actiecodes per bestelling. Als uw kortingscode niet wordt geaccepteerd, controleer dan:

  • Of de einddatum van uw aanbieding niet is verstreken.
  • Of u niet meer dan 3 codes al toegepast hebt op uw winkelwagen (maximaal 3 kortingen toegestaan per bestelling).
  • De voorwaarden voor het combineren van uw aanbiedingen in de wettelijke vermeldingen in het geval u meerdere aanbiedingen toegepast hebt op uw winkelwagen.
  • Of de producten waarop u de korting wilt toepassen niet zijn uitgesloten van de promotie (bijvoorbeeld rode punten tijdens privéverkopen, afgeprijsde producten...).

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Geregistreerde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden (een bestelling is geregistreerd als u een bestelbevestiging ontvangen hebt). U kunt contact opnemen met de e-commerceklantendienst op +33 (0) 809 109 123 van maandag tot zaterdag, van 09.00 tot 18.00 uur, op de dag van uw bestelling om uw bestelling te laten annuleren.
Elke bestelling die op zaterdag geplaatst wordt, zal niet meer geannuleerd kunnen worden.
Na deze termijn willen we u vragen om onze omruilings- en terugbetalingsvoorwaarden te raadplegen.

Hoe plaats ik mijn eerste bestelling?

U hebt al een account op onze e-shop:

  1. Stap 1: Nadat u de maat van uw product geselecteerd hebt, voegt u het toe aan uw winkelmandje. Als u meerdere artikelen wilt kopen, herhaalt u deze stap zo vaak als nodig is.
  2. Stap 2: Zodra u al uw artikelen geselecteerd hebt, gaat u naar uw winkelmandje en kijkt u de inhoud na.
  3. Stap 3: Als u een voordeelcode hebt, kunt u deze invullen in het veld 'Voordeelcode'.
  4. Stap 4: Reken uw winkelmandje af.
  5. Stap 5: Meld u aan met uw e-mailadres en uw wachtwoord.
  6. Stap 6: Kies uw leveringsmethode.
  7. Stap 7: Kies uw betaalmethode en rond uw betaling af.

U hebt nog geen account op onze e-shop:

  1. Stap 1: Nadat u de maat van uw product geselecteerd hebt, voegt u het toe aan uw winkelmandje. Als u meerdere artikelen wilt kopen, herhaalt u deze stap zo vaak als nodig is.
  2. Stap 2: Zodra u al uw artikelen geselecteerd hebt, gaat u naar uw winkelmandje en kijkt u de inhoud na.
  3. Stap 3: Als u een voordeelcode hebt, kunt u deze invullen in het veld 'Voordeelcode'.
  4. Stap 4: Reken uw winkelmandje af.
  5. Stap 5: Maak uw account aan. Als u een Maison 123 klantenkaart hebt, vergeet dan zeker niet om het nummer van uw klantenkaart in te geven om van onze voordelen te genieten en punten te sparen met uw online aankopen.
  6. Stap 6: Kies uw leveringsmethode.
  7. Stap 7: Kies uw betaalmethode en rond uw betaling af.

 

Hoe kan ik mijn Maison 123-bestelling annuleren of wijzigen?

Wanneer u uw bestelling bevestigt, ontvangt u een bevestigingsmail en is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren.

Maar als u een bestelling heeft geplaatst met een fout, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice die zijn best zal doen om een oplossing voor u te vinden. Houd er rekening mee dat u altijd ongedragen artikelen kunt retourneren voor een terugbetaling.

 

Hoe krijg ik een factuur van mijn bestelling?

U kunt onze klantendienst contacteren via e-mail: caroline.devos@1-2-3.be. Vermeld steeds het nummer van uw bestelling en uw voor- en achternaam.
We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

 

Is mijn bestelling goed aangekomen?

Na de betaling van uw bestelling ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.
Indien u deze e-mail niet ontvangt, kunt u de klantendienst contacteren. Dat kan telefonisch op het nummer 02 219 69 28 Van 09.00 tot 16.00 u. van maandag tot vrijdag of via e-mail op het volgende adres: caroline.devos@1-2-3.be.

 

MIJN ONLINE BETALINGEN

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Elke bestelling op de website www.1-2-3.com kunt u online betalen via de betaalmethode van uw keuze: Visa, Mastercard, American Express, Bancontact en Sofort, Paypal, ApplePay. Maison 123 behoudt zich het recht voor om bepaalde betaalmethodes te weigeren na een solvabiliteitscontrole.

 

Kan ik mijn cadeaukaart gebruiken om mijn aankopen te betalen?

De Maison 123 cadeaukaart kan niet gebruikt worden op www.maison123.com.

U kunt de cadeaukaart enkel in de winkel gebruiken.
De Belgische cadeaukaart. De kaart is niet naamsgebonden en blijft 12 maanden na aankoop geldig. U kunt een bedrag tussen € 15 en € 500 op de cadeaukaart laten zetten. De cadeaukaart kan in één keer of verschillende keren gebruikt worden, naargelang het resterende bedrag op de kaart. Er kunnen meerdere kaarten voor een en dezelfde aankoop gebruikt worden voor een maximumbedrag van € 500.

Het resterende bedrag kan geraadpleegd worden in de winkels van Maison 123. Het resterende bedrag op de Kaart kan niet omgeruild worden in geld en geeft geen recht op het innen van interesten. Elke beschadigde Maison 123 cadeaukaart zal geweigerd worden.
In geval van verlies, diefstal of vernieling zal de Kaart niet vervangen kunnen worden en zal tegen elk gebruik ervan verzet aangetekend kunnen worden. Indien de geldigheidsduur van de Kaart overschreden wordt, kan de kaart niet terugbetaald of vervangen worden. Maison 123. SAS RCS Nanterre B 444 600 464 –57/59 rue Henri Barbusse 92614 Clichy Cedex.

 

Wanneer wordt mijn account gedebiteerd?

Uw account wordt gedebiteerd zodra uw bestelling uit ons magazijn verzonden is.
U kunt de verzending van uw bestelling meteen opvolgen via de website, in de rubriek 'Mijn account / Mijn bestellingen'.

 

Zijn mijn online betalingen beveiligd?

Maison 123 werkt samen met de bankdiensten BNP en ADYEN die een beveiligde betaaldienst aanbieden volgens de SSL-veiligheidsnorm.
Vertrouwelijke gegevens (kaartnummer, vervaldatum) worden meteen gecodeerd verzonden naar de ADYEN-server die rechtstreeks verbonden is met de servers van de banken van elk betrokken land.

 

MIJN LEVERING

Welke leveringsmethoden zijn er en wat zijn de kosten ervan?

U kunt uw bestelling gratis laten leveren in uw Maison 123-winkel
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling thuis te laten leveren via Bpost International. De levering wordt gefactureerd aan € 5,99 en is gratis bij aankoop vanaf € 150.

 

Wat zijn de levertijden?

We behandelen pakketten van maandag tot vrijdag.
Uw bestelling wordt binnen één tot twee werkdagen klaargemaakt.
De levertermijnen worden door onze partner Bpost International bepaald. Meestal duren deze niet meer dan vier werkdagen.
Tijdens de solden of promotieperiodes kan die termijn verlengd worden maar we verzekeren u dat onze teams en onze partner er alles aan doen om u zo snel mogelijk tevreden te stellen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

U kunt de verzending van uw bestelling meteen opvolgen via de website, in de rubriek 'Mijn account / Mijn bestellingen'.

U wordt op elk moment geïnformeerd over:

  • de voortgang van uw bestelling;
  • de verzenddatum (u ontvangt een melding via e-mail).
  • het traject van uw pakket dankzij het trackingnummer dat aan u meegedeeld wordt.

 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Hoeveel tijd heb ik om een klacht in te dienen?

Elke klacht moet binnen een termijn van één maand na de ontvangst van uw bestelling ingediend worden door contact op te nemen met de klantendienst op het volgende adres: caroline.devos@1-2-3.be.
Houd er rekening mee dat u binnen 30 dagen contact moet opnemen met de postdiensten om een dossier te openen.
Twee maanden na de opening van een klachtendossier zullen de terugbetalingsverzoeken niet langer in rekening worden genomen. Onze bankagent kan alleen terugbetalingen accepteren binnen een maximale termijn van 60 dagen.

 

TERUGBETALING EN OMRUILING

Wat zijn de terugbetalingsvoorwaarden voor de artikelen die ik op het internet gekocht heb?

U beschikt over de mogelijkheid om elk ongedragen artikel om te ruilen of te laten terugbetalen, binnen een termijn van 30 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst van de bestelling, met inbegrip van de solden of promotieperiodes:

  • in alle Maison123 winkels van België (met uitzondering van de fabriekswinkels en corners), na controle van de staat van het teruggestuurde product door onze verkoopteams. De artikelen moeten vergezeld zijn van de factuur of de leveringsbon en het originele etiket.
  • door ons uw artikel / artikelen meteen via de post terug te sturen:
    Entrepôt SASU 123
    Retours Internet
    Rue Louis Blériot
    Zac du Parc
    77290 Compans
    FRANKRIJK

 

De verzendkosten zijn te uwen laste, behalve indien de retour te wijten is aan een fout van onzentwege.

De artikelen moeten verplicht vergezeld zijn van de leveringsbon en het originele etiket.

Opgelet: Artikelen die onvolledig of beschadigd teruggestuurd worden door de Klant zullen niet teruggenomen worden.
Indien er een terugbetaling gevraagd wordt, zal die binnen een termijn van vijf werkdagen na de ontvangst van het pakket uitgevoerd worden. Het bedrag van de teruggestuurde artikelen wordt meteen overgeschreven op uw bankrekening dankzij onze beveiligde betalingspartner ADYEN.
U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw terugbetaling.

 

Hoe word ik terugbetaald?

Indien u de artikelen terugstuurt naar ons magazijn, wordt het bedrag automatisch op uw bankrekening gestort. Het bedrag van de teruggestuurde artikelen wordt meteen overgeschreven op uw bankrekening dankzij onze beveiligde betalingspartner ADYEN. Het bedrag wordt binnen de vijf dagen na ontvangst in ons magazijn op uw rekening overgeschreven. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw terugbetaling.

 

Mijn bestelling is onvolledig. Hoe worden de niet verzonden artikelen terugbetaald?

Uw account wordt slechts gedebiteerd zodra uw bestelling verzonden is.
Indien uw bestelde product niet meer beschikbaar is, zal het u niet aangerekend worden. U betaalt enkel de artikelen die u ontvangen hebt.

 

Wat zijn de omruilings- en terugbetalingsvoorwaarden voor de artikelen die ik in de winkel gekocht heb?

Omruiling voor een aankoop in de winkel

U beschikt over de mogelijkheid om elk ongedragen artikel, dat u in de winkel gekocht hebt, binnen een termijn van 30 dagen, vanaf de aankoopdatum, met inbegrip van de solden of promotieperiodes, om te ruilen in alle Maison 123-winkels in België. De artikelen moeten verplicht vergezeld zijn van het originele etiket.

Terugbetaling voor een aankoop in de winkel

U beschikt over de mogelijkheid om, binnen een termijn van 30 dagen, de terugbetaling te vragen van elk ongedragen artikel dat u in de winkel gekocht hebt. De artikelen die tijdens de solden of promotieperiodes gekocht werden, kunnen niet terugbetaald worden. Ze kunnen enkel omgeruild worden, binnen een maand na da aankoopdatum, in alle Maison 123-winkels, uitgezonderd fabriekswinkels:
- ofwel voor een andere maat;
- ofwel voor een of meerdere artikelen voor een bedrag dat op zijn minst gelijk is aan dat van het omgeruilde product.

De omruiling of terugbetaling per cadeaukaart worden uitgevoerd

  • aan de prijs die op de eventuele klantenkaart van de klant staat;
  • of aan de prijs van het product vermeld op het etiket of weergegeven aan de kassa.

Opgelet: Producten van de voorgaande seizoenen, zelfs ongedragen producten, kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden.
Gelieve er rekening mee te houden dat de artikelen die met een cheque betaald zijn, terugbetaald kunnen worden op de volgende voorwaarde: er moet een periode van drie weken tussen de betaling en de terugbetaling zijn.

 

DE COLLECTIE

Ik zoek een product dat niet meer in mijn winkel beschikbaar is

SIndien u in uw winkel een bepaald artikel niet vindt, kunt u altijd aan onze verkoopster vragen om alle beschikbare producten op onze iPad te tonen (afstandsverkoop). U kunt vervolgens uw gekozen artikelen laten leveren in de winkel waar u uw iPad-bestelling geplaatst hebt.

Alle winkels kunnen bovendien de voorraad controleren van de winkels uit de buurt. Zo kan onze verkoopster u vertellen of uw artikel beschikbaar is in een andere winkel die in de buurt ligt. U kunt onze volledige collectie ook online bestellen op onze website www.1-2-3.com.

Indien u dat wenst, kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst op het volgende adres: caroline.devos@1-2-3.be. Vermeld steeds de volgende gegevens:

  • de numerieke referentie die u aan de binnenkant van het product op het samenstellingsetiket kunt vinden;
  • de maat van het artikel;
  • de kleur en een korte omschrijving van het artikel (kleur, materiaal, model);
  • uw dichtstbijzijnde Maison 123 winkels.

 

Ik zoek een product dat ik in de pers gezien heb

Het gebeurt soms dat Maison 123 producten in de pers verschijnen en niet meer beschikbaar zijn in de winkel. We raden u dan aan om onze e-shop te raadplegen via de website www.1-2-3.com. Hier vindt u steeds onze volledige collectie terug.
U kunt, indien u dat wenst, ook een e-mail versturen naar die Klantendienst op het volgende adres: caroline.devos@1-2-3.be. Vermeld steeds uw adresgegevens en eventueel het nummer van uw klantenkaart.

 

Ik zou graag een catalogus van de collectie ontvangen

U kunt onze catalogus opvragen bij een verkoopster in een van onze Maison 123 winkels of u kunt onze collectie in onze e-shop ontdekken:www.1-2-3.com.

U vindt er onze collectie van het huidige seizoen, een voorstelling van de meest opvallende thema's, aangevuld met stijladvies en informatie over de huidige trends.

Kan ik een aankoopbewijs verkrijgen?

U hebt een aankoopbewijs nodig want uw product is beschadigd in de droogkuis en u wilt het laten herstellen.
U hebt uw koffer met uw Maison 123 -producten verloren of uw Maison 123-producten zijn beschadigd tijdens een schadegeval.
Hiervoor kunt ons contacteren op het volgende adres: caroline.devos@1-2-3.be. Vermeld steeds de volgende gegevens: aankoopdatum bij benadering, de winkel waar u uw artikel gekocht hebt en het nummer van uw Maison 123-klantenkaart.

 

PRODUCTEN

Vind ik dezelfde producten op de website als in de winkel?

U vindt dezelfde producten op de website en in de winkel. Echter, in tegenstelling tot enkele andere winkels, tonen we op onze website de volledige collectie, zonder beperking in oppervlakte.

 

Waarom verschijnt het product dat ik zoek niet op de website?

Controleer of u de juiste naam of de juiste productreferentie ingegeven hebt.
Als het product niet op de website verschijnt en u wel degelijk de juiste naam en het juiste referentienummer ingegeven hebt, is het product niet meer beschikbaar.

 

Kwaliteitscontrole van onze producten

We besteden bijzonder veel aandacht aan de kwaliteit van onze artikelen en de materialen die voor de productie gebruikt worden. We beschikken over een van de beste kwaliteitscontrolelaboratoria dat elk van onze producten voor hun ontwikkeling gaat testen. We kunnen u dan ook steeds de allerbeste kwaliteit aanbieden.

 

Hoe kan ik genieten van een gratis retouchedienst opwww.1-2-3.com?

Onze verstelservice is beschikbaar in Maison 123 winkels (uitgezonderd fabriekswinkels en corners). Om gebruik te maken van uw gratis verstellingen in de winkel na een aankoop via onze e-boutique, is het essentieel om uw leveringsbon te tonen.

Om gebruik te maken van onze service voor gratis verstellingen, moet u lid zijn van het loyaliteitsprogramma. Afhankelijk van uw status, heeft u recht op gratis verstellingen alleen op niet-afgeprijsde, niet-verdisconteerde artikelen.

Ivoire: 1 gratis eenvoudige verstelling per jaar

Argent: 2 verstellingen per jaar

VIP: onbeperkte eenvoudige verstellingen

 

Zijn er regelmatig nieuwe producten in de winkel en op de website?

Net als in de winkel vindt u ook zeer regelmatig nieuwe producten op onze websitewww.1-2-3.com.

 

Mijn loyaliteitskaart

Hoe lid worden van het Maison 123 loyaliteitsprogramma?

Op de website Maison123.com voegt u gewoon het gewenste artikel of artikelen toe aan uw winkelwagen.

Bij het valideren ervan, kunt u zich inschrijven en lid worden van het Maison 123 loyaliteitsprogramma.

Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail met het nummer van uw loyaliteitskaart.

Deze kaart is gedigitaliseerd, u hoeft deze niet in de winkel te tonen. Alleen uw naam zal worden gevraagd.

 

Ik ben een klant van Maison 123 en ik ben mijn kaart verloren/het is gestolen - Wat te doen?

U kunt een nieuwe kaart aanvragen bij uw winkel of via de klantenservice door het contactformulier te gebruiken, een e-mail te sturen naar relationclient.be@maison123.com of te bellen naar 0809 109 123 (lokale oproepprijs).

In afwachting van uw nieuwe kaart kunt u natuurlijk blijven genieten van al uw voordelen in de winkel of op www.maison123.com.

 

Ik heb mijn verjaardagsaanbieding, mijn welkomstaanbieding, niet ontvangen...

Als u uw aanbieding niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via het contactformulier, per e-mail naar relationclient.be@maison123.com of door te bellen naar 0809 109 123 (lokale oproepprijs).

 

Een aankoop is niet geregistreerd op mijn loyaliteitskaart, wat kan ik doen?

Als een aankoop niet is geregistreerd op uw loyaliteitskaart, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze Klantenservice via het contactformulier, per e-mail naar relationclient.be@maison123.com of door te bellen naar 0809 109 123 (lokale oproepprijs).

 

Kan ik mijn aanbiedingen van het loyaliteitsprogramma cumuleren?

Aanbiedingen van het loyaliteitsprogramma zijn niet cumuleerbaar met elkaar noch met een andere aanbieding van Maison 123.

 

De voordelen van het loyaliteitsprogramma

  • Een verjaardagsaanbieding van -10%.
  • Een trouwe klanten verjaardagsaanbieding van –10%
  • Aanbiedingen meerdere keren per jaar verzonden via mail of e-mail (zoals de Nieuwe Collectie, de Uitverkoop, ...).
  • Terugbetaling en omruiling van uw artikelen binnen 1 maand zonder kassabon voor uw aankopen op de site (voor uw aankopen in de winkel kunt u alleen omruilen of een tegoedbon krijgen).

 

Ik wil gebruik maken van mijn aanbieding uit het loyaliteitsprogramma... maar deze is verlopen

Als de aanbieding minder dan 3 maanden verlopen is, kunt u bij uitzondering nog steeds van deze aanbieding profiteren. U kunt zich wenden tot uw winkel.

 

Ik heb meerdere loyaliteitskaarten, hoe kan ik deze samenvoegen?

Om zoveel mogelijk voordelen online of in de winkel te verzamelen, is het beter om één Maison 123 loyaliteitskaart te behouden. Om uw kaarten te combineren, nodigen wij u uit om ons te schrijven via het contactformulier, per e-mail naar relationclient.be@maison123.com of direct contact op te nemen met onze klantenservice op: 0 809 109 123 (prijs van een lokaal gesprek).

Vermeld duidelijk de twee kaartnummers die u wilt samenvoegen.

 

Hoe weet ik wat een loyaliteitspunt waard is?

Regel voor het verzamelen van punten: 2€ = 1 punt. Hoe meer punten u verzamelt, hoe meer voordelen u krijgt.

CONTACTGEGEVENS Maison 123 klantendienst

Voor Frankrijk

U kunt contact opnemen met de klantendienst op +33 (0) 809 109 123 (0,52€/min) van maandag tot zaterdag van 09.00 tot 18.00 u.. U kunt ons ook via e-mail contacteren opcaroline.gautier@1-2-3.fr. of per post door een brief te sturen naar:
Service Client Maison 123
57 -29 rue Henri Barbusse
92614 Clichy
France

 

Voor België en Luxemburg

Vous pouvez contacter le service client

U kunt de klantendienst contacteren op +32 (0)2 219 69 28 van 09.00 tot 16.00 u. van maandag tot vrijdag. U kunt ons ook via e-mail contacteren opcaroline.devos@1-2-3.be. of per post door een brief te sturen naar:
Klantendienst Maison 123
Bischoffsheimlaan
1000 Brussel

 

Voor Duitsland

U kunt de klantendienst contacteren op +49 211 447 260 25. U kunt ons ook via e-mail contacteren opkundenservice@1-2-3-paris.de of per post door een brief te sturen naar:
Maison 123 – Textilvertriebs Gmbh
Kundenservice Maison 123
Heerdter Sandberg 30
40549 Düsseldorf

 

Voor Zwitserland

U kunt de klantendienst contacteren op +33(0) 809 109 123. U kunt ons ook via e-mail contacteren opcaroline.meier@1-2-3.ch of per post door een brief te sturen naar:
Service Client Maison 123
20 rue du conseil Général CH
1205 Genève

 

Maison 123 IN HET BUITENLAND

Ik wil de franchisedienst in het buitenland of in Frankrijk contacteren.

Klik op de volgende link als u onze franchisedienst in Frankrijk of in het buitenland wilt contacteren : Word Maison 123-ondernemer

 

Hoe gebruik ik mijn Belgische of Luxemburgse klantenkaart of mijn Duitse of Franse kaart in Zwitserland?

Hoewel de vasteklantenprogramma's niet volledig hetzelfde zijn, kunt u uw Belgische, Luxemburgse, Duitse of Zwitserse klantenkaart gebruiken tijdens het winkelen in een Maison 123-winkel in Frankrijk.
De promotionele aanbiedingen die u ontvangt zijn echter enkel geldig in de Maison 123-winkels van het land van uw klantenkaart.
Als u bijvoorbeeld in Frankijk met een Duitse klantenkaart winkelt, zullen uw aankopen op uw klantenkaart geplaatst worden. U kunt echter niet profiteren van de promotionele aanbiedingen die u per post, per e-mail of per sms ontvangen hebt en exclusief geldig zijn voor de Maison 123-winkels in Duitsland.

 

Zijn mijn aanbiedingen geldig in het buiteland?

De promotionele aanbiedingen die u ontvangt zijn enkel geldig in de Maison 123-winkels van het land van uw klantenkaart.
Als u bijvoorbeeld in Duitsland winkelt, zullen uw aankopen op uw klantenkaart geplaatst worden. U kunt echter niet profiteren van de promotionele aanbiedingen die u per post, per e-mail of per sms ontvangen hebt en exclusief geldig zijn voor de Maison 123-winkels in Duitsland.